Sommar och sol.








Eftersom jag inte har uppdaterat på evigheter så lägger jag in några bilder iaf. Men man kan väl iaf säga att den här sommarn har gått ut på bad. Vi badad nästan varenda dag på semestern. Viktor som alltid brukar tjata om att han vill bada tro jag till och med fick nog. Vi var i Lycksele några dagar å badade å va på Skogsmuseeumet, i Ö-vik å badade i det skit kalla havet och på paradisbadet, till Umeå på busplaneten å lekte en hel dag. Sen va vi i Byske några dagar, men där va havet riktigt varmt och skönt så där blev det en hel del bad. Sen ha vi såklart badat här hemma också.

I dag trodde jag att jag skulle kunna jobba men nix inte det, så jag ligger nu nerbäddad i soffan å hoppas på att man ska bli frisk. Det är ju lite si och så med att få vila när man har Viktor hemma.


Nä nu åter till sjuksängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0