Skidåkning

För nästan två veckor sen så packade vi in oss i bilen på morgonen för att åka till Borga, Viktor skulle få åka slalom för första gången i en riktig backe. Det gick rätt bra, men han blev trött efter ett tag å Rickard va bäg och ville inte använda selen. Men nästa gång blir det selen. Vi hann iaf bara fram så skulle Viktor åka på en gång. Hann åka några åk i barnbacken å sen så pekade han mot den stora backen å sa: Viktor åka där SJÄLV! Fick försöka förklara att han nog får hålla sig i barnbacken haha. Jag hade iaf med mig kameran till Borga men inte blev d så många kort tagna.


Innan han började åka, mulet å tråkigt men....


En liten stund senare så blev det kanon väder!




Dagen efter fick han åka lite på gårn hos pappa men d gick inte tillräckligt fort tyckte han.






Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja verkligen, jag är jättenöjd :) Billigt sätt att få en lite bättre byrå :)

2011-03-30 @ 23:01:26
URL: http://jazzup.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: Nej då jag vet vem du är hjärtat :) Kul att du lämnar en kommentar då och då i alla fall :)

2011-04-02 @ 09:37:46
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0