2 år?

Härom kvällen när ja kom hem efter jobbet så såg jag att gåstolen var framme. Då hade Viktor tydligen bestämt sig för att den skulle han ha upp från källaren. Man bli ju lite fundersam om han verkligen är 2 år haha.
Men men han är glad och nöjd. Han gillarn nog mest att d är en ratt och och att den spelar.



Min snälla syster Kristina ringde i dag och bjöd mig på middag, så hon var och hämtade Viktor på dagis.
När jag kommer till kicki så möttes jag av en mycket stolt son som hade gjort ett halsband på dagis i dag. Höll inte på att få av han det ikväll när han skulle lägga sig, men till slut så gav han med sig.



Viktor med sin "lilla" tiger.


Nä nu tro ja man tar å lägger sig så man är pigg i morgon när det är dax för jobb igen, sen ledig i 3 dagar!!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Ja det är helt galet skönt att börja sitta ute igen! :D

2011-03-11 @ 12:36:05
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-12 @ 16:35:16
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0