Semester

Så där ja då har man börjat sin andra vecka på semestern, känns skönt fast hade gärna haft den lite senare. Men en dag med fint väder har jag iaf haft, å fler hoppas jag få.

Nu är det ju så där jätte länge sen ja skrev någe här igen, å ja kan inte skriva allt som har hänt sen ja skrev sist för då blir d en bok haha.
Vi har iaf vare till Junsele på djurparken, vare å ute å lekt här hemma, vare på skolavslutning som viktor inte alls tyckte va nå roligt men ett tag va vi ialla fall. Sen har jag vare på personal fest med mina förra arbetskamrater som ja saknar otroligt mycke. Ja å sen har d inte hänt nå mer spännande.

Lägger upp lite kort iaf.

Nu ska allt ätas själv, så lite söl får man räkna med.
    
  

Ni vet väl att man kan klicka på bilderna för att få dom större.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Roligt med ett nytt inlägg ;)

Vad glad Viktor ser ut på bilden där han äter :) Det riktigt lyser ur ögonen på honom :P

2010-06-15 @ 13:16:20
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: Tusen tack!

Jag vill upp, men jag kan ej , finns ingen chans att jag kan byta med någon så pass många dagar och sen får vi inte ta semester igen mitt under semester perioden om man inte har önskat semester innan.. :/

2010-06-23 @ 20:58:43
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0