Jobb

Nu är Viktor inskolad och redo för dagis. Jag tycker att d har gått jätte bra. Första dagen han skulle sova där ville dom testa å ha han inne, men d gick inte så länge innan dom ringde å bad mig komma å hämta han för d funkade inte. Så nu har vi tage dit vagnen så han får sova ute när d inte är så jäkla kallt å annars får han sova i hallen där i vagnen, å d funkar ju bra. Äter som en häst gör han, undra vem han kan ha fått d ifrån=)

Så i morgon börjar jag jobba, fast ja ha fått ett bra schema så ja slutar alltid halv två när ja jobbar dag på veckan.  Fast jag just nu vill ja bara att d ska bli slute på feb. så man får lön, guuud va jag kommer att känna mig rik. =)

I veckan fick viktor sin sista svinspruta, å han va så duktig skrek ingenting bara körde me nån bil.
Mer som har hänt i veckan............ Ja tycker ja bara har fikat. En dag va jag Rebecca och Tea i väg å fikade lääänge medans Viktor va på dagis, gäller ju att man passar på=) Åsså åkte ja till Ström en dag å handlade lite. Sen har jag vare hos min UNDERBARA SYSTER KRISTINA nästan vare dag å hon ha bjude både på fika å lunch.

Nä nu ska ja passa på att njuta av min sista dag som mammaledig=)

Kommentarer
Postat av: madde

Ja de blir som sagt lite skillnad i pengar mot när man går hemma :) men kom ihåg att helgersättningen kommer inte förän månaden efter tyvärr,så första lönen är inte lika bra som den kan vara :)

2010-01-31 @ 15:44:19
URL: http://maddeochpojkarna.blogg.se/
Postat av: Kristina Näslund

känns bra att jag äntligen få lite beröm för min givmildhet ;)

2010-01-31 @ 16:18:40
Postat av: Tea

Kicki som tvingat dig att ge henne lite cred med stora bokstäver i bloggen... !!!??? haha



Lycka till i veckan!!! Fan va tråkigt det blir nu när du jobbar... Kan inte spontan-våldgästa dig längre =( Vi hörs.

2010-01-31 @ 21:24:12
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå :)

haft en bra dag än så länge? :)

tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3

2010-02-07 @ 16:43:32
URL: http://voffsen.blogg.se/
Postat av: Maria

Dax för uppdatering igen tycker jag :) !!!!

2010-02-08 @ 19:49:54
Postat av: Nina

Va roligt att det går bra för Viktor på dagis =)

och va härligt att du får sluta halv två på veckorna. Inte illa!

Kristina verkar då va duktig på att baka och bjuda... Tur man inte bor i närheten av henne för då hade man väl rullat fram mer än vad man redan gör =p

Kramar!

2010-02-11 @ 21:16:26
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0