Inskolning

Nu håller Viktor på att skolas in på dagis. Första dagen var i går... men d ha gått jätte bra, eller ja tycker d iaf.
I går vare lite att han komme å kolla om ja fortfarande va kvar men i dag så stack han bara iväg. Sen gillar han ju att vara ute, å få vara ute på dagis där dom har massa nya saker att kolla på är ju toppen. Så nu har han grinat två dagar i rad när jag sagt att vi ska åka hem haha. Fast d känns ju bra att han trivs å vill vara kvar där iaf=)

I morrn blir det dagis igen så ja håller tummarna för att d fortsätter att gå lika bra. Så nu är d bara en vecka kvar tills ja börjar jobba igen... usch känns inte som att d va så länge sen ja slutade jobba åsså äre dax igen, kommer nog att gå bra bara man börjar men nog känns d lite gruvsamt .. d är ju skönt att vara hemma också=)

Nä nu ska jag ta å invänta Unga Mödrar.

Kommentarer
Postat av: Kristina n

klart de går bra för Viktor,, han är väl ingen jäkla grinunge,, han är ju en tuffing!!

2010-01-20 @ 09:05:35
Postat av: Rebecca

Kul att det går bra :)

2010-01-20 @ 10:11:45
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Vanja

Skönt d gå bra ändå. Jag gruva lite tills victor börja... i april är det dax för inskolning för han, åsse börja jag jobba i april jag me - heltid. Känns gruvensamt men ska väl gå d me. Sköt om er!

2010-01-21 @ 13:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0