Hej!

Jora vi lever. Verkar vara många som tycker det är dax för en uppdatering så här kommer en liten då=)

Viktor har ju som sagt börjat på dagis på riktigt nu, går jätte bra. Lite grin just när vi lämnar han men inna man ha hunnit få på sej skorna så har det gått över, å när vi kommer för att hämta han så vill han absolut inte fara hem. Fast d är ju ett väldigt bra betyd d=)
Å jag har börjat jobba, går bra men känns lite jobbigt när man ska kliva upp halv 6 på morron, är ju som inte van att flyga upp ur sängen då. Även om Viktor kan ha vaknat den tiden lite då och då så har vi ju inte klive upp på en gång å tage på kläderna å äte.

I övrigt så ´både jag och Viktor blive snorig + att d har ploppat upp tänder på Viktor lite här och var så han har vare grinig å några dagar, men i dag är han som vanligt igen tack å lov.

Vare ute en sväng på förmiddan å ´Viktor fick åka skoter för första gången i år å d va ju såklart en höjdare.
Så bara vi kanske kunde få låna pulkan av min syster så skulle vi kunna åka lite mer ;)

Till veckan är jag ledig onsdag har jag för mig, tänkte nog kanske åka å bada med Viktor på badhuset då. Nån som har lust att haka på??

Lite väl stora skor men va gör väl d=)

bus unge

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag skullesäkert kunna hänga med :) har antagligen inget bättre för mig :)

2010-02-15 @ 12:33:36
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Monica i Östersund

Hej Emma

Det är så kul att läsa din blogg. Sista kortet på

Victor är speciellt. Jag känner igen trappan upp

där man har gått upp och ner otaliga gånger.

Kram

Monica

2010-02-18 @ 11:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0