Julklapp

Jag har redan fått min julklapp från Rickard. En systemkamera, som jag har velat haft lääänge. Så nu hinner jag faktiskt ta kort på Viktor å han kommer med. Med våran vanliga digital kamera så var det ofta man bara fick med halva huvudet å så.

Jul om en vecka... ha precis köpt klart alla julklappar, bullarna bakade jag igår å julgranen kommer väl nån gång den med. Men jag orkar inte baka å ströka så mycke inför jul, det blir jul ändå.

Nä men här kommer lite bilder då.



Tyvärr så vill inte bloggen som ja vill i dag så d blir bara d här kortet idag.

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Här blir det julstädning i dag med, men kanske borde lyssna på grodan å fuska med övervåningen ;-P

Så avis jag blir på systemkameran, min tomte är nog inte så snäll s Och givet att jag hälsar till momma när hon komemr hit på jul från dig å viktor!!! God jul!

2010-12-22 @ 08:38:30
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0