dax för uppdatering kanske....

va ju som ett tag sen ja skrev IGEN nu.
Viktor ha blive tio månader... vart tar tiden vägen. Han har fem tänder nu, men d kanske ja ha skrive redan. Han går med sin gå vagn och efter alla väggar och möbler. Han ha till och med vågat släppa taget nån enstaka gång.

Jag har gått i blive jätte snorig å Viktor har haft hosta så han har spytt ner sin bilstol två gånger å d känns ju mindre roligt, men nu är det bättre som tur är.

Mer som har hänt då.. om inte mitt minne vore så jäkla dåligt.

Malin va hit i onsdags, jätte roligt för ja har inte träffat henne sen i julas typ. Men hon var sig lik=)

I går va jag till stan iaf, Tea behövde lite sällskap så självklart ställde man upp. Viktor fick vara hemma med sin pappa så ja fick åka själv... väldigt skönt=)

Så lite shopping hann vi med också. Blev en pyamas och två par byxor på ica maxi å sen åkte vi ut till Lillänge på lindex å där hitta jag jätte mycke fint men d fick följa med en till pyamas, ett par jeans, en body, ett par vinterhandskar och en mössa.

När vi sen komma hem i går kväll så hade Rickard vare så duktig under dagen han hade tvättat, bäddat sängen ( ha väl knappt hänt förut) plockat borde hoppgungan och gåstolen åt Viktor. Sen la jag Viktor till natten å när ja komme ner igen så hade Rickard gjort goda mackor med skagenröra och Vin till det.
Så d får gärna upprepas=)

Nä nu ska jag kanske ta å umgås lite med en nyvaken Rickard.




Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja tallen ahr fasiken allt, å dessutom til BRA priser :-) Och du har helt rätt Didrikson är stora i storleken, köpte 80 till luran nu, men eg har hon 86-92. Och den i 80 var stooor. Hoppas ni har en fin kväll! Kram

2009-10-03 @ 19:26:54
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej!



Hon har börjat att vakna och gråta massor på natten. Vet inte om d är en fas. Annars så brukar hon sova 19-07 utan ett endaste uppvak. Men man ska ju inte vänja sig d är då allt vänder :)



Brukar följa din blogg också, V har blivit så stor. Känns helt sjukt att det ska gå så snabbt!

2009-10-05 @ 08:28:36
URL: http://eraijka.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0