Grabben

Grabben ha fått två tänder i nederkäken, d förklara ju varför han ha vare så grinig ett tag.

Nu har vi satt såna där lådspärrar överallt i köket också, å va paff han blev när han skulle dra ut låderna hehe. Han såg så jäkla rolig ut, körde fram till lådan drog ut å d tog stop åsså testa han igen å till slut så tog slet han bara i lådan å bara blängde på mej haha.  Måste verkligen ta å rensa bort lite kläder åt han igen han växer ju så att d knakar, fast d ä ju roligt också får då ha han ju en massa nytt han kan använda å en hel del sommarkläder.

Nu till nå annat... jag har ju faktiskt försökt göra lite sommar ute iaf. Köpte en jätte stor kruka när vi va till sundsvall som jag har planterat blommor i. Är ju väldigt praktiskt när man har en syster som jobbar på en blomsteraffär så man kan fråga henne om allt hehe. Blomster har ju en blogg som verkligen tycker att ni ska gå in å kika på.. dom ha mycke smått å gott. 
 
Nä nu hoppas ja att Viktor snart somnar så ska jag ta å se på film jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0