Trött!

Fy fasen.. Viktor tyckte att d va morron kl 5, d kan jag ju lova att d tyckte inte jag morron trött som man är. Men men vi låg å drog oss till kl va typ 6 iaf. Hoppas verkligen att d snart vänder.

Jaja i helgen va vi iaf till Genbäcks å handlade buskar, träd,rabarber å nå blommor fick också hänga med hem. Så nu är allt planterat å klart.. eller ja nästan iaf, d är blommorna i mina amplar som är kvar men d ha ju bara vare kallt å regn så ha inte haft nån lust direkt.

Nu ska jag snart ta å ställa mej iordning för ja ska in till Hoting å fixa ögonbrynen.. vaxa dom, mindre smärta än å plocka dom tycker jag. Man bli ju inte så jäkla vacker just efteråt men sen så=)

Ja d va väl d ja hade å berätta.

Ni glömmer väl inte att titta in på Blomster och 44:ans blogg med jämna mellanrum?


Kommentarer
Postat av: Madde

hahah Emma få du nån ersättning för att göra reklam för blomster å 44 ans bloggar ;) du kanske få prova å lägga viktor nån timme senare på kvällen,kan ju va så att han ha sovit sina natt timmar redan vid den tidiga morgonen :) vi blir här hos mej på torsdag förresten :)

2009-06-09 @ 17:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0