Sommar!

Äntligen ha sommarn komme, är ju skönt å egentligen så ska man väl inte klaga.. men måste nog göra d ändå, för i dag tycker ja nästan att d ha vare lite väl varmt. Om d iaf kunde blåsa till lite ibland, för vi ha så jäkla mycke knott å mygg å getingar ja allt som sticks kan man väl säga hehe. I dag har dagen gått åt till att måla dom nya brädorna som ska upp på huset i morrn förhoppningsvis, och som tur va så komme farmor å passade Viktor så jag och Rickard fick måla i godan ro. Men d har vare en svettig dag, eftersom jag fick stå i solen och måla alla brädor så i dag ha man kört med Viktor solskyddsfaktor. Efter en varm och svettig dag så for iaf jag å Syrran, Pappa och Petra iväg för att ta oss ett dopp på sundsjön. Kändes kallt som fasen till en början men ändå skönt när man väl hade doppat sig så man fick kylas av lite, men d var iaf kring en 22-23 grader i vattnet, helt ok tycker jag.

Nä nu ska ja slö titta lite på tv innan d är dax för sängen för i morrn blir d nog mera målning har jag en känsla av.

Kommentarer
Postat av: syster kristina

alla är ju inte en sån badkruka som du, hehe,, ikväll blir de bad igen!

2009-06-27 @ 10:39:27
Postat av: Tea

Nä, jag är värre badkruka än Emma!

2009-06-27 @ 16:34:45
Postat av: Rebeckah

Jag badade i Sundsjön i förrgår och det var skönt! =) Inte alls kallt!

2009-06-29 @ 17:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0