Nämen hallå!

Nu hare vare segt med skrivning här igen.  Ha säkert hänt en massa saker sen ja skrev sist. Hoting marknaden har iaf vare.. å den gick ju fort att gå igenom, men lite munkar fick iaf följa med hem:)
På kvällen va både jag och Rickard ut på dansen.. eller dansen å dansen ja sitter ju mest i puben, där trivs jag:) Hade iaf jätte skoj + att jag var på en rolig förfest med både dans å sång å självklart dricka.
Viktor sov borta för första gången då också, hos morfar. Allt gick jätte bra, men även fast man har längtat så mycke att få gå ut å sova utan att behöva vakna vid 5-6 tiden på morron så kändes d konstigt å lite gruvsamt också, men som sagt allt gick jätte bra.

Sen har både jag och Viktor vare förkylda... Viktor är lite snorig än han men börjar ge me sig.

Annars så går jag här hemma å väntar på att sommaren ska komma nån jäkla gång, den här veckan ha ja till å me fått tage fram åkpåsen igen åt Viktor. Va fasen är detta.. nu vill man ju att d ska va solsken å varmt ute, men ja håller tummarna för att d ska komma snart. Få gärna komma lite till nästa vecka för då verkar d som att vi ska börja måla om huset, så då vill vi ha solsken å lite värme iaf.

Nä nu ska ja ta in Viktor så han få sig lite mat... grabben ha fasen sove i 2 timmar nu.

Ha ju en hel del kort men dom kommer senare.( Sagt d länge ja vet )

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för senast!

Hoppas allt är bra med er!

Kram

2009-06-18 @ 17:32:20
URL: http://pernillasfamiljochliv.blogspot.com
Postat av: Rickard

Uppdatera nån gång da

2009-06-23 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0