härligt värre!

I lördags hade Rickard en medhjälpare här så dom satte upp bottenbrädorna på den nya brädfodringen, men varmt och svettigt hade dom ne eftersom dom fick stå uppefter solväggen mest hela dagen, men bra blir det;) Senare på kvällen så grillade vi å sen åkte jag och syrran å badade på sundsjön.

I går va vi ut en tur med båten, härligt när det fläktar lite. Vi åkte uppöver rörström å badade och solade. Eller jag badade inte.. va väääldigt nära men då kom det en jätte fisk som nog inte va så jätte men jag gillar inte fiskar i vattnet när jag ska bada så jag skrek å älgade mej upp på torra land igen, fick även med mig syrran och pappa som också va med. Viktor fick bada också, han gillade ne ända tills d komme upp till rumpan då tyckte han att d blev för kallt så han nöjde sig med att bada upp till knäna.


I dag va jag och Viktor å Stoffe in å fikade med Tea på cafe koppen. Tog en jätte god grill macka... ha ni inte vare dit och fikat än så tycker jag verkligen att ni ska göra ett besök där, mysigt cafe å gott och billigt fika. Sen när vi komme hem igen så for jag pappa å stoffe å badade på sundsjön, å nu har jag precis komme hem från ännu ett dopp där.. härligt så nu är man nerkyld så man kan sova gott i natt.
Bjuder på lite bilder från i går, valkarna bjuder jag på;)





Morfar och Viktor badar fötterna

Viktor och morfar

Viktor och moster

Viktor och pappa där bakom

Viktor får vattenmelon av moster d tyckte han va gott även fast mycke for på sidan om;)


Kommentarer
Postat av: Tea

Jag tror dig! Fisken var säkert jättestoooooor!!!



Fjask Emma, inte fasen har du valkar heller!

2009-06-30 @ 08:44:55
Postat av: Pernilla

vilka härliga kort och skönt att sommaren är här... kram

2009-06-30 @ 12:32:00
URL: http://pernillasfamiljochliv.blogspot.com
Postat av: Sandra

Fina bilder på din söta son (=



Hoppas allt är bra!

2009-07-25 @ 23:41:16
URL: http://ssandrasbloogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0