suck

Jag ropade nog hej för tidigt när d gäller Viktor och sovningen, han sov ju kanon i tre nätter å tänkte att nu har nog allt blive som vanligt igen men icke sa nicke. I natt som va var han vaken mellan 1 och nästan 4, men nu håller ja tummarna igen för att d ska bli en bra natt då han sover hela som han faktiskt brukar göra annars.
Har ju helt míssat att skriva att Viktor faktiskt reser sig nu, d va förra veckan d hände första gången. Pappa fyllde år så ja skulle slå in hans paket här hemma innan vi skulle åka bort dit. Ja hade lagt lådan på gåstolen åt Viktor å syrran (kicki) va här, helt plötsligt så ser jag att han står men ja tänkte inte så mycke på d ... tänkte att kicki nog höll i han men d gjort hon inte han hade rest sig själv. Å nu har han rest sig i sängen en gng också... sen försöker han ju såklart resa sig mot allt annat som finns i hans närhet. Roligt när d går framåt.

Jaja i dag har d inte hänt nå värst mycke... Viktor ha fått åka gräsklippartraktor med Rickard, å han älskar d han skiner som en sol hela tiden. Knäppte nå kort men d lägger jag upp senare. Sen har jag och Rickard vare ner å fiska ikväll, hääärligt.

I morgon bär det av till stan för vår del, Viktors kusin har fyllt ett år bara för nån dag sen så vi ska ner å gratta henne, å när vi liks åker till stan så passar vi på att shoppa lite välling å sånt. Ska åka på barnenshus också å köpa nå leksaker till viktor han är rätt less på sina skallror nu, nu skare vara sånt som låter mycke=)

Nä nu har jag snart slut på batteri i datorn.
Hörs bye!

Kommentarer
Postat av: madde

hur gå de me viktor och hans sovning nu då emma? ha de blivit bättre ?

2009-07-21 @ 21:15:49
Postat av: Therese - Lurans blogg

Visst är det kul när det händer massa saker?! Det går alldeles för fort det år man är hemma... Så njuuut! Kram

2009-07-23 @ 14:12:33
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0