Länge sen igen!

Hallå!
Nu va det länge sen igen, men har inte hänt så jätte mycke sen jag skrev sist ändå.
Viktor är fortfarande vaken på nätterna, håller på att bli knäpp. Han sov hela nätterna för typ två dagar sen
så ja tänkte då att nu har det äntligen vänt men nix både i går natt å i natt har han vare vaken i princip hela nätterna.
Inge skoj han bli ju så grinig å trött på dagarna då också.

Annars så försöker han resa sig mot d mesta han ser, roligt men jobbigt också för han tro att man kan resa sig under stolar å så, å d funkar ju inte så bra för då slår man huvudet.

Igår var jag och Kristina iaf ut och plockade jorgubbar på Andersnäset å där hade dom både en häst och grisar så Viktor fick kolla på dom då, men tro han nästan gillade hästen bättre en grisarna. Han bara gapa å stirra när han såg grisarna hehe. När vi hade plockat klart jordgubbarna så for vi hem till Kicki å solade vi lite medans Viktor sov å sen fick han bada så lyckan va gjord för Viktor, han verkligen älskar att bada, han gallskriker när han inte får bada nå mer.

Just d ja i början av veckan vilken dag d nu var så va jag och Maria å Albin till Ström på rea, hittade en regnjacka till mig själv, glad att jag har korta armar ibland för jag kunde ha en barnjacka å dom är ju billigare=)

Planerna för dagen i dag är att åka till dorro. Först ska vi ( jag å kicki åsså viktor såklar) till Jenny på blomster å sen ska vi till Martina å titta på lilla bebisen å skvallra lite.

Ja d va allt ja hade i dag lägger in lite kort.

Han kletar på samma vis när han äter


Viktor å Pappa klipper gräset

å det är ju skitroligt att klippa gräset

som sagt han gillar att bada.

Här är när han badade igår

Kommentarer
Postat av: Rebeckah

Jamen han är ju så lik dej! speciellt på första kortet där han sitter och kladdar. man ser mamma i han. =)

2009-08-05 @ 10:46:57
URL: http://www.rebeckah-minblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0