Hallå!

Så vare en ny vecka.. hoppas på lite sol och värme nu. 

Var å hälsade på Tea å Malte en dag förra veckan när vi vart så jäkla less, d tro jag både Viktor och Malte tyckte va roligt.

I fredags va jag iaf iväg till ström på dundermarknaden, men den gick fort att gå igenom, tycker att d mest bara va fusk foppisar å sockar, men munkar köpte jag iaf.

Lördags så va jag ,Maria å Oskar på rea i dorotea, hitta mej en tröja både på nennaz och på sportaffärn. Sen for vi ut en sväng på travet. Annars har d inte hänt ett skit.

Viktor ha börjat återgå till det normala igen, vi va ner på hc i torsdags för dom trodde att d kanske va öronen när han bara skrek när vi skulle lägga han, men där inne fanns bara vax. Däremot så är det en tand som är på väg på överkäken, d va d dom trodde på hc också, antingen öronen eller tänder. Så vi får ge han alvedon till natten å då sover han, tack å lov=)

Nä nu ska jag ta å fixa lite välling till grabben, ska lämna tillbaka byggställningen som vi ha fått låna. 

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0