Min dag

Ja i dag så skulle jag och syrran åka till Dorotea för att köpa garn till våra "åre mössor"  d gick ju bra.. ända tills vi skulle börja sticka dom där jävla mössorna. Kan säga att ja inte ä nån sån som gärna gör sånt. Men syrran visade hur ja skulle lägga upp maskor och så.. så d gick ju. Sen så skulle man sticka en avig och en rät.... å då säger ja till syrran att ja brukar alltid råka få till lite fler maskor innan slutet eller tappa nån. Allt flöt på ganska bra å hon skulle fara för att hämta Albin på skolan.. då ser ja i min "fina" stickning att oj där äre ett jätte hål typ.. ha visst råkat tappa nån maska där då, åsså börja ja räkna hur många maskor jag har... om man säger som så ja la upp 32 maskor å då när ja räknade hade ja 35 hur ja nu hade lyckats med det =) Så då tog ja och repade upp allt och  började om. Syrran ä ju såklart redan klar med sin mössa... inte jag... vet inte riktigt va ja ska skylla på... Viktor kanske ;) dom säger ju iaf att alla ska klara av att sticka en sån där åre mössa.

Imorrn äre iaf efterkontroll som gäller.. måste säga att ja gruvar mej lite.. men d ska nog gå bra. Fast d ä väl inte någe som man går och längtar efter att få göra.

Nä nu ska ja lägga mej.. kanske sticka lite på den där jäkla mössan innan ja somnar=)

Tanken ä väl att mössan ska bli så här.. d återstår väl att se=)
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha jag känner till det där problemet, att man tappar och lägger till maskor.. Jag gör nämligen samma sak, vet inte hur många gånger jag har rivit upp filten jag håller på med.. Blir nog bara grytlappar av den =).. Kram

2009-01-21 @ 22:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0