Lördag

Shit snart ha den här helgen också gått... tycker d bara hinner bli måndag så vips så är det fredag. jaja....
I går va ja iaf å styrketräna för första gången på typ ett år.. =) härligt vare å bra gick d... hade tänkt försöka ta mej dit två gånger i veckan, men man få väl se hur d går. Å  i dag ha jag vare ute och gått en sväng med syrran va väl skönt d me men d blåste så jäkla kallt.. huvva. Va ha mer hänt då.. vi ha äte go mat... gjorde faktiskt egen klyftpotatis i dag stek och sås.. mmm =)

I morrn hade jag tänkt göra storkok av portergryta, få man väl se om den går att äta. Sen kanske ja ska testa att göra en ny kladdkaka i morrn, skulle ju kanske få besök på måndag av Emma och Malin=) Å om ja inte minns fel så brukar dom precis som jag gilla nå slisk. Eller?

Nä men nu tro ja att jag ska inta sängen.

Go Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0