Jäkla rubrik...

ä så svårrt att veta va man ska skriva som rubrik varje dag...
jaja i dag ha jag iaf äntligen gjort klart min "åre mössa".. men lite hjälp från syrran.. ok inte så lite heller=)

Sen vare dax för efterkontrollen i dag också.. å man hade väl hoppas på lite gladare besked.. måste åka till stan IGEN.. *suck* men nu hoppas ja verkligen att d blir bra efter den här gången annars vette väl fasen va ja gör. Ja bli såååå arg. Men d som va bra med efterkontrollen va iaf att ja fick börja träna igen nu.. äntligen. Så nu jäklar ska här styrketränas.=)

Ja va hare hänt för annat roligt i dag då... umm Rickard va i väg till stan med våran soffa som vi har sålt..så nu är vi utan soffa, men inte så länge hoppas ja. Den nya borde komma till veckan. Åsså köpte han en ny kamera när han va i stan så vi ska kunna ta stiliga bilder på våran stiliga son=)

Våran stiliga son ha vare en riktig grin pelle ikväll... lite halv jobbigt må ja säga när han blir så.

Nä nu ska ja nog ta å duscha innan den här ska äta för sista gången ikväll, sen hoppas ja ha sover läääänge=)

Lägger in en gammal bild på grabben. Här är han inte gammal...


Kommentarer
Postat av: Anna

Heej, jag heter Anna och är 18 år, jag är gravid i vecka 22, jag gör ett projektarbete i skolan och skriver om att unga mammor kan vara lika ansvarsfulla att ta hand om ett barn som en äldre mammor kan. Jag måste intervjua nån ung mamma och fråga lite saker hur det är att vara en mamma i din ålder, det skulle vara jätte roligt om du kunde skriva till mig:D:D:D jätte söt son du har:D min mail: annaoc[email protected] ifall du orkar svara på några lätta fråger. ha det bra

2009-01-23 @ 00:03:30
Postat av: Anna

oj, det ska vara understräck mellan anna...oc och mellan oc...15 på min mail:D:D

2009-01-23 @ 00:05:50
Postat av: Tommytott

Hej ..



Fin bild!

vad vart det för kamera?

2009-01-23 @ 08:54:23
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Tina

Vad söt han är! :)

2009-01-23 @ 12:56:48
URL: http://tinabjornerud.babyblogg.se/
Postat av: Maggan i TIMRÅ

Hej!



Fin bild på Viktor, skicka mej ett vanligt mail bara, utan bild då. Så får vi se om jag får det.

2009-01-24 @ 19:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0