Den här veckan...

ha snart gått å d känns som att den precis börjat.
I måndags va vi ju först på "mammaträff" sen fick ja ju besök av Malin och Emma.. som va skit roligt eftersom ja inte träffar dom så ofta.. å helst inte Malin, ha inte träffat henne sen typ juli eller någe. Sen på kvällen va ja å träna å sen när ja komme hem vare nästan bara piss å lägg sig.

I tisdag va jag och Viktor i väg till ström för att hälsa på Viktors gammelfarmor, som vi trodde skulle vara jätte klen men va rätt så pigg ändå. Å när vi liks va i ström så fyndade jag ett par skor där endast 250:- vilket fynd=) Så nu slipper ja gå i mina joggingskor.

I dag vare personalmöte på jobbet så då bjöd jag på fika. Åsså hade en annan med sig fika också.. smörgåstårta, inte så att man tackar nej precis=) Och ikväll ha ja vare å tränat igen. Kan säga att d inte ä så roligt där i styrkesalen, dom ha ju så jäkla stora speglar så man ser ju hela sig i dom.. å ojoj säger ja då bara..jaja

I morrn ska vi iaf på läkarkontroll me Viktor åsså ska han vägas och mätas, sen kommer grannen på eftermiddagen. Å fredag ska ja till Stan med syrran bara hon inte går och blir sjuk nu då.

Sen äre äntligen helg å då ska jag och Viktor bara ligga å pruppa hela dagarn, gärna i vår nya soffa som ja hoppas kommer snart.

Nä nu äre läggdax

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, tjejen som fixa det är jätteduktig :) är riktigt nöjd :)

2009-01-28 @ 22:56:25
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0