Vilken Sida.


Läste på nån blogg att hon hade vare inne på www.picnik.com så ja va ju bara tvungen att gå in och prova den sidan ja med. Så ja lekte lite snabbt bara. Tycker verkligen ni borde gå in där och testa.

I dag händer inte mycke... är så kallt ute i dag så d blir nog ingen promenad. Åsså är Rickard sjuk.. å alla vet ju hur d är när en man blir sjuk dom håller ju fan på å dö hehe. Så jag ska snart in å köpa någe för hans onda hals på apoteket men dom har ju lunch stängt än, åsså har han som vanligt beställt cocacola och hamburgare så ja får väl handla d till han då=)

Kommentarer
Postat av: pea

stackars Richard

2009-02-11 @ 17:54:07
Postat av: Anonym

Min karl höll också på att dö förra veckan när han va förkyld :) Å Eskil också hörde jag :D Jag tycker det är jättekul när män blir sjuka, det är så kul att jävlas med dem :D

Tack för kläderna förresten :D

Snyggt kollage btw :D

2009-02-11 @ 20:41:37
Postat av: Rebecca

Hehe, ja det är då synd om dem :D Jag tycker det är lite roligt när en man blir sjuk för det är extra roligt att jävlas med dem då :D

Tack för kläderna förresten :D

Och snyggt kollage :)

2009-02-11 @ 20:43:26
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Nu vart det helt fel med kommentarerna... Hmm.. Jag som skickade den första å den försvann så då skulle jag skicka igen.. Blir bara fel...

Kram

2009-02-11 @ 20:44:38
URL: http://miriamrebecca.blogg.se/
Postat av: Tea

Äntligen Emma! Jag bara väntar och väntar och tittar och tittar efter nästa inlägg, åsså nu när jag tittar har det kommit två nya! Vilken lycka! Han e ju så fin lillkillen, längtar tills vi, eller ja Malte, är frisk så vi kan komma och hälsa på. Det är ju typ hur länge som helst sen sist. Viktor kan väl gå nästa gång vi ses...

2009-02-12 @ 12:19:36
Postat av: Maja

Bra hemsida, bra bebis :D

2009-02-13 @ 12:52:32
URL: http://trasselmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0