Lyx

I går tog jag å lyxa till ne lite. Jag tog å la mej i bubbelbadkaret. Fasen va härligt.. sist ja bada va ja så stor så ja höll inte på ta mej upp därifrån haha. Men nu kan ja säga att d gick betydligt lättare att ta sig upp därifrån. Så ja hade en riktigt rå om mig själv kväll i går... ja fila fötterna vilket va jävligt behövligt, gjorde hårinpackning å raka bena.. så nu känner man sig lite kvinnlig igen. Man ser ju ut som en gorilla annars om bena.. men d värmer så gott nu på vintern=)
Jag kände mej ungefär såhär---->
Fast d där hoppas ja ni förstår att d ä inte jag..hehe.
Jaja i dag ska jag och viktor in å träffa dom andra bebisarna .. eller bebisar dom ä ju rätt stora men iaf. Jaha d va väl typ d jag hade å berätta för stunden. Eller ja måste ju skryta lite över Viktor först... han sover ju hela nätterna nu och ha gjort d ett tag.. å d är så jäklar härligt. Tycker vi ha fått in ganska bra rutin på han.. han äter 8 på morgonen åsså äter han vid 12 vid 16 och 20 å sen sover han från där vid 21 på kvällen till 8 på morgonen=) D ä klart att ibland som igår va han så över trött så han va rätt grinig å kinkig innan han somnade å klockan va över 21 men oftast så somnar han innan 21.
Jaja men nu ha ja inget mer iaf... tack å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0