25/2





Ja den 25/2 det betyder att Viktor blir 3 månader i dag. Vi firade d hela med att han fick smaka lite plommon å d verkade iaf som att han gillade det för när han inte fick nå mer så börja tok skrika=)
I dag hare iaf vare världens kanon väder så vi tog å packade in vagnen i bilen å åkte till Madde för å gå en sväng me henne å Liam. Annars har d inte hänt så mycke.. vike tvätt å stoppa i tvättmaskinen igen som vanligt alltså=)  Ringt å boka tid för synundersökning eftersom ja ha märkt att vägen som vill flyta ihop nu mera haha.

Jag trodde när ja vaknade uppe i morse att jag skulle ha en jävla träningsvärk efter gårdagen men ja kände som inget men nu i kväll ha den komme smygande.. känner lite i armarna å bena men d ä bra d, då vet man att d tog iaf=)
Nä nu ska ja ta å lägga mej så ja ä pigg å rask i morrn bitti när Viktor vaknar å vill ha nån mat.
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: jossa

egentligen ska man inte göra synundersökning när man är gravid eller ammar, för man kan ha synrubbningar under tiden som kan gå tillbaka efteråt=).. Ja såg skitdåligt under min graviditet å ganska långt efteråt, men de har gått tillbaka väldigt mkt...

Så kanske ska vänta liiite?=) om de inte är jättemkt synfel förstås=)

2009-02-26 @ 09:53:37
URL: http://jossa86.babyblogg.se
Postat av: Tea

Grattis Viktor! Stora killen...

2009-02-26 @ 10:48:46
Postat av: madde

fast nu ha de gått så pass lång tid att du kan göra en synundersökning :) óptikern sa till mej när ja va i väg att de är under allra första tiden de vill undvika det. Sen så ammar du ju inte längre. Krama viktor från Liam :)

2009-02-26 @ 19:36:27
Postat av: Josefine A

Du jag tog nog i mer än dej på träningen för nog känns det i min kropp kan jag säga =).. Idag har det vare värst, för det kan ju aldrig vara så att jag är mer otränad än vad du är =).. Eller hur? kram..

2009-02-26 @ 22:23:16
Postat av: Madde

UPPDATERAAAAA EMMAAAAAAAA!!!! hehe...

2009-03-01 @ 16:44:26
Postat av: Maggan i TIMRÅ

Hej!



Vilka fina bilder på Viktor, skulle ni inte kunna skicka några med vanlig post till mej.

2009-03-02 @ 11:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0