God Jul

Nu har vi äntligen städat ihop här hemma lite, skinkan är köpt och tunnbrödet är bakat. Julgranen tog jag och Viktor in i går åsså klädde vi den när Rickard hade vaknat, ser ut som en kalle Anka julgran=)

I morron var d tänkt att vi mammor skulle träffas men vi ha fortfarande lite kvar å handla å så , så d är planen för i morgon. Sen på onsdag tänkte jag bjuda hem min farmor å farfar på julkakor, sen ska vi bara slappa resten av dagen.

Fick mitt namn halsband förra veckan också, jätte fint å billigt. Tycker ni borde titta in hos Maria

Blir nog ännu mer kass på att blogg nu när d blir jul så därför passa vi på att önska er en



Kommentarer
Postat av: Tea

Men finaste killen! Utan sockar å allt... =)

2009-12-21 @ 22:12:24
Postat av: Pernilla

vilken söt tomtenisse!

2009-12-22 @ 12:51:32
URL: http://pernillasfamiljochliv.blogspot.com
Postat av: Tommy

Uppdatera med massor av bilder från julen nu :)

2009-12-27 @ 11:54:07
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu måste det vara dax för en uppdatering här igen!! Vi väntar med spänning :)

2010-01-06 @ 12:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0